Tomorrow is Tuesday.

Ikväll jobbar jag mitt näst sista pass. Imorgon blir det sista. Det känns verkligen hur konstigt som helst, men jag är redo. Redo för nya äventyr och upplevelser. 
Ibland blir jag arg för att vissa har det så lätt och möter knappast några större motgångar. Varför ska "dåliga" saker hända mig? 
Men så börjar jag tänka på alla de barn som är svårt sjuka eller växer upp i ett krigsdrabbat land. Då känns inte mina problem så stora längre. 
Jag har iallafall möjligheten att ändra på saker och ting. 

Jag har försökt packa klart och är nästan där men det är så svårt. 23 kg får man ha med sig. Låter ju hur mycket som helst men saker väger men än vad man tror. Och efter 7 månader här så har man ju hunnit köpa vissa saker som man inte gärna vill lämna. 

Imorgon är vår sista dag och då ska vi kasta ut allt som vi inte kan ta med oss. Tur att vår lägenhet inte är så stor.

Ikväll hoppas jag att jag får sluta tidigt. Killen och hans grupp ska nämligen uppträda och jag vill inte missa det. Vem vet när de kommer att få uppträda ihop igen? 

Det kommer att bli väldigt tråkigt att se dem säga hej då. 

Lyssna på denna låt... Så kanske ni råkar höra honom nämna mig... Klicka på länken!

Port Authority - Tuesday





Kommentarer
Postat av: mami

Förstår att det är många olika känslor inför flytten. Men som du vet, allt ordnar sig alltid till sist och jag är övertygad, att nu är det er tur att ha lyckostjärnan lysande över er.
Kram

2012-09-18 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0