The Milky Way.

Hello!

Hur ofta säger man ens hello? Eller hallå? Jag menar, man brukar ju inte hälsa så? Eller, hur gör ni? Haha.
Jag säger oftast "hey" vilket passar utmärkt eftersom det låter precis som "hej"... Så, lite svenska får jag allt prata ändå!

Igår träffade vi några av min killes gamla polare och vi hade riktigt kul! De hade en show på en klubb och var hur duktiga som helst! Jag älskar att umgås med kreativa människor. Och bäst av allt, två av dem var oktober-barn precis som mig! Libras unite!

De ska ha kalas nästa vecka och även förlovningsfest. Ska bli kul! Men vad köper man för present dåååå?!

Idag/ikväll har vi några ärenden att uträtta, tråkiga saker som att betala hyra osv... Blä! Men efter det ska vi till en annan av hans kompisar. De ska spela in lite musik... Det är inte alltid superkul att sitta i studion men hellre det än att sitta ensam hemma! 

Vad händer hos er?

Här kan ni lyssna på våra vänners grupp:
http://themilkyway.bandcamp.com/

Kommentarer
Postat av: mami

Kul att ni kom ut på lite skoj för det behöver man då och då.
Kram <3

2012-09-28 @ 07:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0