Sunny LA.

God morgon! Eller, god kväll...

Första natten i lägenheten var helt OK. Alltid lite läskigt att sova på nya platser tycker jag men det gick bra ändå!
Jag ska försöka fota och visa er hur det ser ut här men vi har ingen kamera och mobilen är ju sådär... Vi får se hur jag gör!

Det är hur varmt som helst här, iallafall för en svenne som moi. Solen lyser in och utanför kan man se massor av palmer. Då vet man att man är utomlands! 

Vi ska strax fixa något att äta och sedan se vad staden har att erbjuda! Vi har inga direkta planer men det är ju fredag så vi får se :)

Och jag vet att bloggen blir tråkig utan bilder... Vet inte riktigt vad jag kan göra åt saken just nu... Hate it!


Kommentarer
Postat av: mami

Kollade vädret i LA och det stod 26 grader! Låter ju helt fantastiskt skönt om man jämför med vårt kalla regnväder.
Bilder eller inte, det är alltid lika roligt att läsa din blogg.
Stor kram

2012-09-22 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0