Service.

Jag är ju för sjutton sämst på att uppdatera! Jag tycker inte att jag har så mycket att skriva om, haha. Allt jag gör är att jobba och andra "normala" grejer. Typ... Äta mat.

Nu är hösten här och jag har fått ett nytt schema. Förut jobbade jag mest kvällar men nu är det mest dagar. Skulle nog hellre jobba kväll men men... 
Intressant? Haha.

Men nu när vi ändå är inne på det ämnet. Jag måste ju vara übersocial och trevlig på jobbet. Jag är ju den första och sista som de ser när de besöker restaurangen. Trots att jag är svensk så tog det inte lång tid innan jag lät precis lika trevlig som infödingarna, haha. 
Nu menar jag inte att man är otrevlig i Sverige men kanske lite mindre högljudd? Lite mindre "HIIII HOW ARE YOU TODAAY SIIIIIR?".
Det blir mycket sånt på jobbet och när jag slutat så sitter beteendet kvar, ler mot folk på gatan och pratar så jäkla mycket. Hahahah! Tokigt.

Här jobbar jag: www.osf.ca för er som är nyfikna!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag "tittade" in på din arbetsplats och det såg riktigt fräscht och fint ut. Bra att beteendet att le följer med dig även efter arbetstiden. Om alla log mer, tror jag att världen i mångt och mycket skulle vara en trevligare plats för oss alla. Ingen kan ju bli arg för att man ger bort ett leende, eller hur?

2012-09-05 @ 19:57:04
Postat av: mami

...är den anonyme haha

2012-09-05 @ 19:57:30
Postat av: Roxana

det skulle vara riktigt kul att se dig jobba. haha synd att du är så långt bort, annars hade jag kommit förbi och överraskat dig!

Svar: Åh, vad kul det skulle vara!!! Om jag bor i Sthlm nångång så kanske? :)
Emilia

2012-09-06 @ 20:06:18
Postat av: Samir

Hej Emilia,
Grymt att du har ett jobb. Att få erfarenhet av service är ju jättebra.

Vi saknar dig här hemma, men det är bra att internet finns, känns so du är med oss :-)

2012-09-07 @ 07:03:05
Postat av: Elias

Säger samma som de andra. Ser ut att vara ett bra ställe och så är det bra med erfarenheten.

Vi saknar dig, sis!

Kraaam. <3

2012-09-08 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0