Running errands.

Hejsan hoppsan!

Igår var det helt galet på jobbet! Vi hade fullt upp 5h i sträck utan någon chans att ens andas. Jag antar att folk gillar att äta ute på fredagar, haha...

Men en sak som är jobbig är att de flesta inte vet/förstår att man har ett system och en policy att följa. Vi värdinnor gör alltid vårt bästa för att de ska få ett bord så snabbt som möjligt eftersom det inte är roligt för någon ifall de får sitta och vänta länge. De blir otåliga och vi blir stressade. 
Jag kanske inte tänkte på detta innan jag började jobba på restaurang, men nu vet jag! Jag kommer aldrig vara jobbig mot en värdinna, ifall hon inte är otrevlig såklart haha...

Jaja... Idag är jag ledig igen och halsen är tjock. Tack för alla era krya på dig kommentarer! Ledig men måste göra några ärenden ändå. Som sagt så flyttar vi på onsdag och vi har en hel del att göra.
Jag tänkte bland annat kolla om jag kan hitta några bekväma byxor. Mina jeans är så tighta så jag vill helst inte flyga i dem. 

Sedan måste vi verkligen börja packa ner saker eller slänga... Usch och fyyyy, vill inte!

Vad har ni gjort denna lördag?


Bilden är JÄTTEgammal och har inget med inlägget att göra men kolla så brun jag var?!?!?!?!



Kommentarer
Postat av: mami

Oh, kära nån vad brun du var där.

2012-09-15 @ 23:59:45
Postat av: Elias

Jag har mest softat denna helg. Igår var jag och Johanna och såg på "Brave" på bio. Helt OK film. :-)

Kraaam!

2012-09-16 @ 15:06:35
Postat av: Amanda

Det är jobbigt att flytta, I know the feeling. Lycka till och ha det toppen i L.A. :)

2012-09-16 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0