Panic.

Åhhhh jag är på världens sämsta humör just nu känns det som...

Jag är så trött på att inte ha en bra mobil eller kamera. Framför allt en kamera eftersom jag behöver en till alla de projekt som jag vill göra och tjäna lite $$$. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Jag kan inte ens ta några bilder under mina resor, det är så jävla frustrerande!

Det är väl inte hela världen för många men hur kul är det att resa runt och inte kunna ta en enda bild eller filma något? BLÄÄÄÄ säger jag!

Sorry att jag tar ut detta på er men är så trött på skiten, haha... Jag vill bara skrika! 

Jaja... Annars idag så har vi umgåtts med vänner och sett vår kompis son spela amerikansk fotboll. De vann! Riktiga gullungar :) 

Förresten... Jag åt en munk till frukost! Hahaha nyttigt. Vår vän sov över här och imorse gick han och köpte munkar till oss. Jag klagar inte!
 
Nu ska jag fortsätta deppa lite... Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Elias

Förstår att det suger, men går det inte att fota med din och Hash mobil? Blir inga kanonbilder, men bättre än inget?

Lustigt att din digitalkamera ska krascha hela tiden. Har du lämnat in den nångång?

Kram.

Svar: Att laga den kostar lika mycket som en ny haha... Jo, hash har en gammal iphone men som du säger så suger ju bilderna haha
Emilia

2012-10-01 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0