Packing.

Hello allihopa i cyber space.

Idag är jag så TRÖTT. Mitt ansikte är liksom svullet pga trötthet haha... Går det ens? Jaja.

Eftersom att vi flyttar nästa vecka så har vi en hel del att ta itu med. Jag har redan sagt upp elen samt kabel-tv och allt det där. Vi måste bara packa och städa rent. Ahhhhhhh så himla jobbigt!
Vissa grejer måste vi lämna hos en kompis, andra måste kastas och en del tar vi med oss. Det är så tråkigt att vi inte kan ta med allting eftersom vi ändå har betalat för det!

Idag ska vi köpa flygbiljett tror jag... Vi åker först till Seattle och hoppas att vi kan spendera några timmar där innan vi flyger vidare. 
Jag gillar att resa men inte själva resandet om ni förstår vad jag menar. Så tråkigt/jobbigt att packa och släpa med sig och checka in och sitta trångt och det och det och det och det.

En sak är jag dock glad över! Vi kommer att ha min favorit matbutik RALPH'S precis där vi bor! Hahahahaha. Fick veta det igår och jag blev överlycklig. Låter hur töntigt som helst men vi handlade alltid där när vi var i San Diego. Bra grejer och bra priser.

Idag är jag ledig så jag ska nog tvätta vissa kläder så att jag kan packa ner dem. Buuuuuhuu :( 
Sen ska jag nog ut och kolla i lite gift shops om jag hittar något "minne" att ta med mig hem...



Innan jag åkte hit... Spänd och förväntansfull. Dricker té i koppen brorsan köpte när han pluggade i Canada.

Kommentarer
Postat av: mami

Det känns lite konstigt att du ska åka från Canada men ändå inte komma hem (inte på direkten iaf som jag skulle önska). Förstår att ni har mkt att packa och fixa inför flytten. Inte kul att få lämna saker man har köpt, men kan ni inte försöka sälja lite av grejerna?
För övrigt tycker jag att du ska se det som en liten semesterresa.
Love u

2012-09-12 @ 22:10:33
Postat av: Elias

Spännande att du får fara runt sådär, älskade sis.

Förstår om du kommer sakna Vancouver, era vänner där och er lägenhet. Du har ju ändå bott där i över ett halvår nu.

Hoppas att ni får uppleva en massa roliga grejer i USA. Spännande!

Ha det bäst! Älskar dig, fina sis. <3

2012-09-12 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0