Market.

Igår åkte vi till Granville Island. Jag var tvungen att hämta en check från mitt förra jobb och efteråt så passade vi på att gå till marknaden som finns där. Jag var i frukt-himlen! Men den här gången blev det bara körsbär, som jag sedan såg att vi hade i affären där vi bor och 50 cent billigare... Äsch! Haha...

Pappa skulle älska den marknaden! Och ön. Massor av fisk överallt och intressanta maträtter. Lilla pappi.

Nu är klockan 22 och jag kom precis hem från jobbet. De flesta kvällarna är ganska stressiga, många som är hungriga! Idag hade vi till och med fullt hus, galet! 
Jag är trött och hungrig men vi ska nog ut och ta en drink eller så med en kompis. 

Vad har ni gjort denna fredag?


Fisk.

Kommentarer
Postat av: mami

pappa undrade varför du gjorde en sån min. När man tar kort ska man se söt ut haha

Svar: man måste inte alls se söt ut... vad tråkigt det hade varit om vi var "normala" på alla bilder.
Emilia

2012-09-02 @ 12:17:05
Postat av: Elias

Du är söt hur du än gör, little sis. :-)

Förresten, ska ni inte kolla in Vancouver Island? Ska vara fint där. :-)

Kram.

Svar: Det har vi inte ens tänkt på :) Kanske!
Emilia

2012-09-02 @ 22:22:34
Postat av: [email protected]

Hej sis, du lever ett aktivt liv märker jag-kul! Saknar dig, men vet att du har det bra. Här är det full rulle nu när skolan börjat igen-stressiga mornar, läxor och föräldramöten, but that`s life. Ha de`.

2012-09-04 @ 08:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0