La la laaa...

Hejelihopp.

Jag kom precis hem från jobbet och är så tröööött! Det känns som att jag börjar bli förkyld så allting blir liksom lite jobbigare. Huvudvärk, täppt näsa, konstig hals... osv.
Hoppas bara att det inte bryter ut ordentligt! Jag vill inte missa en endaste jobbdag...

Jag har något att berätta, som vissa redan vet. Jag kommer att lämna Canada tidigare än planerat. Min kille kommer att flytta till USA ett tag så jag ska följa med dit och sedan åka hem till Sverige.
Vårt första stopp blir iallafall Los Angeles om lite mindre än två veckor. Väldigt tråkigt tycker vi men detta är något vi måste göra så det är bara att deal with it. 
Självklart skulle jag kunna stanna kvar här men det vill jag inte då jag inte har någon nära anhörig eller väldigt nära vän här. Det känns lite "läskigt" att stanna helt ensam ifall något skulle hända.

Så ja, LA snart alltså... Om man bortser från att vi inte riktigt är redo att lämna Canada så ska det ändå bli kul att åka till LA igen! Jag älskar den staden. Ser fram emot att få äta In-n-Out igen! Mums!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj detta kom som en chock för mig :o tråkigt för dig men desto roligare för oss här hemma, because we're selfish bitches and we like you in Sweden. När kommer du hem??? Puss <3

Svar: Jag vet inte när jag kommer hem gumman! Antingen om en månad eller om tre :)
Emilia

2012-09-10 @ 14:08:39
URL: http://studentamanda.devote.se
Postat av: DAISY

Åh tack tack tack! Vad kul att du tycker det :)

- Spännande med L.A, skulle vilja besöka den staden någon gång!

Svar: Det borde du!
Emilia

2012-09-10 @ 15:21:39
URL: http://daisykewk.blogg.se
Postat av: Elias

Älskade sis!

Nice med L.A.

Men jag förstår om du kommer att sakna Kanada också.

Saknar dig meeest!

Tusen kramar.

<3

2012-09-10 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0