dust and pain.

Idag hämtade jag upp min dammiga resväska. Det kändes riktigt konstigt! 
Jag har vikt och tvättat mer än hälften av mina kläder och ska snart börja packa ner dem... Åhhhhhhhh! 

Vi köpte även våra biljetter idag. Nu är allt så himla verkligt helt plötsligt. Men vi ska ha riktigt roligt i Los Angeles! I hope... Haha.

Det som ska bli kul med att åka hem till Sverige sen är att jag får träffa familj och vänner och äta en massa "svensk" mat. Men kommer nog längta bort igen efter två dagar haha... Framför allt så kommer jag sakna min älskling så oerhört mycket och jag blir ledsen bara jag tänker på det. 
Vi har gått genom detta förut och vi vet hur ont det gör att säga hej då och hur ont det gör att vara ifrån varandra.

Men vi har iallafall en plan, vilket är viktigt att ha i ett långdistansförhållande, och vi kommer att göra allt för att förverkliga våra drömmar! 

Förhoppningsvis så kommer han kunna hälsa på över jul och nyår iallafall! 

Åh, min fina. Han ska få en extra stor kram nu när han kommer hem från jobbet om typ 5 minuter...



Gammal bild på oss, men jag gillar den!

Kommentarer
Postat av: mami

Idag blir det bara en stor och varm kram med mycket kärlek <3

2012-09-14 @ 09:48:32
Postat av: Amanda

Inte lätt med långdistans, men kärleken övervinner allt!!! <3

2012-09-14 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0