The day after.

Jag hade en mysig födelsedag igår.
Pratade med mamma och pappa på morgonen och sedan åkte vi in till Hollywood och strosade runt och åt bland annat In-n-Out, precis som förra gången vi var här. Minnen! 

Eftersom att jag/vi inte har någon kamera så fick jag två engångskameror! Kvalitén är inte den bästa men det tycker jag bara är charmigt! Bilderna får vi vänta ett tag på eftersom de måste framkallas, precis som "förr" innan alla digitalkameror, haha.

Nu har jag något att fylla min scrapbook med!






Kommentarer
Postat av: mami

Jag är glad att du fick en fin och mysig dag.
Söta ni är haha ;-)
puss

2012-10-04 @ 12:24:18
Postat av: Elias

Var/när är dessa bilder tagna? Kram. <3

Svar: På min födelsedag med hans mac...
Emilia

2012-10-04 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0