Born day.

Idag fyller jag 23 år! Sjukt... Äsch, 22 eller 23... Samma skit!

Många i Sverige har dock redan hunnit att gratta mig medan klockan bara är 20 minuter över midnatt här borta. Så jag har gått runt hela dagen och sagt att det var min födelsedag, haha! På så sätt så får jag nästan två dagar!
Killen köpte inte riktigt det dock... Haha!

Första födelsedagen utan familjen. Det känns konstigt men så är det ju när man är vuxen. Någon gång måste man ju bryta sig loss från boet... Saknar dock min familj jättemycket och önskar att de var här!
Då skulle jag ta dem till min favoritrestaurang Gyu Kaku! 

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra faktiskt. Jag får bestämma vad vi ska göra men har inte kommit på något ännu. Kanske åka in till Hollywood? Vi bor inte så långt från H.W och kan till och med se skylten härifrån.

Jag älskar födelsedagar och de flesta andra högtider, tycker att man ska ta varenda chans man får till att fira saker! 

Nu ska jag äta frukt tills jag spyr... Ok, inte direkt... Men nästan! Vi köpte glass tidigare idag så det ska vi äta så fort killen kommer hem. Han är iväg och köper något tv-spel som kommer ut idag... Suck, killar!


Jag och min fina syster!


Kommentarer
Postat av: mami

När jag ser den här bilden flyger mina tankar snabbt tillbaka till den tiden. Båda mina älskade döttrar på en och samma bild.
Saknar dig speciellt mycket idag för ingen av oss är ju van att fira födelsedagar utan att vi alla är tillsammans. Älskar dig så mycket!

Svar: Älskar dig!
Emilia

2012-10-02 @ 14:07:40
Postat av: Amanda

Åh vilken fin bild! <3

2012-10-02 @ 16:12:22
URL: http://studentamanda.devote.se
Postat av: Elias

Ja, jättefin bild. Du är så söööt!

Och Fatima är också fin! :-)

<3 till dig, Fatima och alla andra som är oss kära. :-)

2012-10-03 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0