Score!

Häromdagen var jag på en jobbintervju hos en fotograf som behövde några assistenter. Lite kul fakta är att hans familj är svenskar från finland, haha. 
Han berättade att de fick flera hundra ansökningar på bara ett par timmar så jag visste inte riktigt om jag skulle få jobbet...

Men igår mailade han och frågade om jag kunde hjälpa till vid ett event ikväll! Det ska bli kul faktiskt :)

Ska snart iväg och fixa ett kanadensiskt tele.nr så jag hoppas att de har någon bra deal... Sånna saker verkar vara så himla konstiga och dyra här.

Vi hörs snart igen! 





Kommentarer
Postat av: mami

Vad roligt att han behövde dig så snart. Du måste ha gjort ett gott intryck på honom. Lycka till ikväll!

2012-05-25 @ 23:52:40
Postat av: samir

Bra jobbat!

2012-05-27 @ 11:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0