Ouch.

Vaknade upp på grund av en LÄSKIG dröm idag och kunde inte somna om. Har haft väldigt konstiga drömmar den senaste tiden och den här går inte att förklara utan det var mest känslan som var obehaglig. Det kändes som att någon var i lägenheten och sprang förbi vårt sovrum och jag skrek något... Personen sprang fram till mig jättesnabbt men sen ut och förbi. Men jag såg mest en skugga? Och jag kunde såklart inte röra mig...

Kanske beror det på vad som hände igår kväll?! Vi skulle sova och precis ovanför mig finns ett fönster och där har vi stora blockljus. Det blir inte så mörkt i vårt sovrum på grund av detta fönster så killen ville täcka det med en filt... Så stod han liksom över mig och tappade ett av ljusen. Så sa jag, "måste du göra det där? Jag kunde ha fått ljuset i huvudet".
Han svarade att han ville ha det mörkt så att han kunde sova. Men vad händer 5 sek senare? Jag får ett blockljus i skallen. KUL!!!!!!!!!!!!!!! 

Jag började gråta som en liten bebis haha... Men det gjorde ju så ont! Fick en liten bula och killen sa att jag kunde få ge igen genom att tappa ljuset på honom. Haha! 

Ja, återigen ett bevis på att killar SKA lyssna på deras kvinnor! 

Jaja... Jag mår bra idag! 


Bilden har ingenting med inlägget att göra. Men en sak... Fasiken vad folk dricker öl här!

Kommentarer
Postat av: mami

Usch, vilken läskig dröm, och vad ska jag säga om Hash som tappar saker i ditt huvud - klantskalle (tala inte om vad jag sa). Han kanske tyckte att du var ett ljushuvud...

2012-05-18 @ 22:11:11
Postat av: mami

...glömde säga en sak: var försiktig om ni tänder ljusen så ni inte somnar ifrån dem!

2012-05-18 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0