Mamma.

Klockan är bara halv fem på eftermiddagen här i Vancouver men hemma i Sverige är det redan söndag, vilket betyder att det är Mors dag!

Det här är första året som jag inte är med och firar älskade mamma. Min fina mamma, min fina mamma som jag älskar mest av allt i hela världen. 

Jag vet att du läser min blogg, för du lämnar alltid en kommentar. Jag vill bara säga att jag är stolt över att ha dig som mamma. Det krävs en speciell kraft/person för att uppfostra 6 barn till att bli så underbara som vi faktiskt är, haha. Jag vet att du inte alltid har haft det så lätt men du har ändå alltid funnits där för oss och tillsammans har vi skapat minnen som jag och mina syskon aldrig kommer att glömma bort. 

Du är en vacker person, både på insidan och utsidan och du kan SÅ HIMLA MÅNGA SAKER! Om jag bara visste hälften av vad du vet så skulle jag vara glad! 

Tack för att du alltid har stöttat oss och tillsammans med pappa gett oss en så fin uppväxt. 

Vi älskar dig, glöm aldrig det!

Puss på dig mami ♥



Kommentarer
Postat av: mamma tilll min mulatt o bebis i mage

fin blogg

2012-05-27 @ 02:03:07
URL: http://891213.blogspot.se
Postat av: mami

Lyckotårar rinner på min kind när jag läser dina fina ord. Älskar, älskar, älskar dig så mycket min fina Emilia

2012-05-27 @ 10:31:45
Postat av: Amanda

Iiiiiih :D

2012-05-27 @ 17:42:45
URL: http://studentamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0