KFC

En sak jag älskar med det här landet är att man kan beställa hem nästan vilken mat som helst! I Sverige har vi ju inte riktigt den kulturen men ibland är det så himla skönt att bara kunna ringa eller beställa mat online. 
Igår blev det KFC och fyfaaan vad gott det är! Ursäkta språket men jag har älskat KFC sen jag testade det för första gången i Jordanien.

Efter vår lyxiga måltid så mötte vi upp våra vänner inklusive killens gruppmedlemmar och tog en taxi till en klubb där de skulle ha en spelning. Vi hade en trevlig kväll och killarna gjorde ett riktigt bra jobb! De fick en massa beröm efteråt och jag är så himla stolt över min fina. Showen var ingenting jämfört med vad han har gjort för shower förut men för mig är det ju nytt det här med att se honom på scenen så jag tyckte att det var spännande :)

De ska nog släppa sitt album snart och då ska jag se till att ni får höra några låtar! De ska även spela in en video snart men jag vet inte riktigt när. Håll utkik! 

Nu ska jag göra mig i ordning och så ska vi ut och handla lite mat tror jag. Får se om vi tar en promenad eller så, verkar som att det är fint väder idag :)

Old pic :)

Kommentarer
Postat av: mami

Vad roligt att showen gick bra. Ser fram mot att få höra några låtar.

Fin bild på er båda :) kram

2012-05-03 @ 00:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0