cleaning lady.

Killen stack till studion precis som alla andra tisdagar så jag bestämde mig för att städa lite... Inget kul jobb men man ska ju passa på när man äntligen har lust! 
Jag började med disken och sen blev det att dammsuga, skura golven, göra rent i badrummet, vika kläder osv osv.
Känns skönt nu iaf! Borde egentligen organisera garderoben men jag orkar inte! Haha :)

Ska strax till affären och handla lite grejer vilket inte heller är så roligt haha... Men de har rabatt på vissa saker nu.

Rolig dag, va? Hahaha... Måste vara väldigt intressant för er att läsa om men såhär ser ju sanningen ut! 

Tänkte baka bullar i veckan... Jag har aldrig gjort det ensam förut men det ska nog gå bra! Jag är så himla sugen! 


mmmmmmmmmmmmm...

lånar bilden från google.




Kommentarer
Postat av: mami

Städa är inte kul, men känslan efteråt när allt är färdigt och det ser rent och fräscht ut, den är ju jätteskön. Lycka till med bullbaket!

Kram

2012-05-09 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0