chicken wings.

Jag veeeeet, jag bloggar inte så mycket! Men de senaste dagarna har det bara regnat, regnat och regnat lite till. Värmen ska tydligen inte komma förän i helgen! Blä.

I söndags var jag på en chicken wing contest där våra kompisar var med och tävlade. Det var fem restauranger/pubar som tävlade mot varandra och sedan skulle vi i "publiken" samt en jury ge poäng. De skulle alltså göra så goda kycklingvingar som de bara kunde! 
Tyvärr smakade jag inte alla eftersom att en del var lagade i fläsk osv. 

Det var en trevlig kväll tillsammans med vänner och vi drack en massa öl, som vanligt? Näärå, haha.

Jag tror att killen filmade lite från eventet, så isåfall ska jag lägga upp klippet här någon annan gång.

Det var så spännande när de skulle berätta vem som vunnit... Vilka tror ni vann? Jo, våra kompisar såklart! Save On Meats! De fick en pokal och alla blev sjukt glada!



Checka in videon där ni får se Save On Meats och även höra vår kompis, som är ägare, berätta lite om stället.
Vi bor knappt 100m ifrån, så ni får även se lite av "vårt" område.

Kommentarer
Postat av: Elias

Nice klipp! Kul att se hur stället ser ut. :-)

2012-05-24 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0