vår!

Vädret här i Vancouver har verkligen inte varit det bästa. Det har varit kallt, mulet, regnigt och en dag haglade det! Lite snö har vi också haft men inte så mycket. Men idag (igår för er) så har det varit soligt och det kändes verkligen som VÅR. Åh, älskade vår! Det kommer ju lagom nu till påsk. Känns lite tråkigt att jag inte är hemma och kan fira påsk med familjen, eftersom jag älskar påsken, men får fira en mini-påsk här. Jag är ju så himla töntig och älskar alla dekorationer och att ge bort påskägg. Men här har de inte fjädrar och sånt som vi har i Sverige. Här är det mest lite roligare godis och istället för ägg har de korgar. 

Anyways... Vi tog en liten promenix till $1-affären och köpte lite nödvändiga saker och efteråt tog vi en promenad runt området. Vi gick till vattnet och kollade på de fina bergen som man kan se härifrån. Det kändes så himla skönt i solen och med en vacker utsikt så kan det ju knappast bli bättre! Jag längtar till sommaren så att man kan sätta sig ner och ha en picknick. 






my love. ♥

Kommentarer
Postat av: mami

Vilka fina bilder! Ser så fantastiskt ut med bergen i bakgrunden. Du ska se att nu är våren på gång och sedan har vi den underbara sommaren.

Påsken utan dig....hm...det känns ju helt fel. Hoppas att du kan fixa lite påskkänsla hemma .... och så tänker vi på varandra :)

kram på dig <3

2012-03-26 @ 16:10:03
Postat av: Amanda

Snyggingar!!

2012-03-26 @ 17:29:48
URL: http://studentamanda.blogg.se/
Postat av: Elias

JAAA!!! Äntligen en massa bilder! Underbart. Jag blir så glad! :-) Känns så levande när man får bilder till dina fina inlägg. Och bilderna är jättefina. Speciellt de senaste, med bergen i bakgrunden. Keep 'em coming! Och hälsa Hash så gott! :-)



Tusen kramar! <3

2012-03-26 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0