Äntligen!

Vi har äntligen internet! Och tv. Och hemtelefon.
Det är sjukt hur beroende man är av internet. Det känns som att jag har missat en hel del nu när jag har varit offline, så att säga. Men nu är jag BACK and ready to blog!

Jag trivs mer och mer här men vädret är verkligen inte det bästa. Det regnar en jäkla massa men nu verkar det ändå som att solen vågar sig fram lite mer. Jag längtar verkligen till sommaren!
Vancouver är en nice stad med många intressanta platser och människor. Det känns inte som att det finns något "lagom" eller mellanting här... Antingen är man en konstig person eller bara riktigt tråkig. Jag har bara varit här en månad men har redan sett mycket som jag inte skulle ha sett om jag hade stannat kvar i lilla Norrköping.
Vi bor ganska centralt och det händer en hel del här. Kvarteret bredvid är inte den bästa platsen och det finns många hemlösa här.

Igår påväg hem från affären så tog jag en genväg genom en gränd och där kom en kille springandes med blod i hela ansiktet. Klockan var inte mer än 13.00... What the hell? Jag undrar vad som hade hänt honom eller vad han hade gjort. Han tittade på mig och såg panikslagen ut. Crazy...

Anywaaays... Idag är det fredag och jag ska nog bara ta det lugnt. Killen ska jobba på ett event så får se om man tar en tur förbi där.

Hoppas att ni har en fin helg! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0