Majs in my heart.

Vad roliga ni är som undrar vart jag hittat alla mina barndomsbilder... Hemma såklart! Hahaha!

Jaja! Jag tränade ju som sagt igår och senare på kvällen gjorde jag hemmagjorda hamburgare. Köpte ett "nyttigt" bröd och serverade allt med grönsaker. Vanligtvis så skulle vi nog äta hamburgare med pommes men känns så fel efter att man har tränat... Haha!

Jag skulle ha tränat idag också men jag har så ont i ryggen. Tror inte att det beror på träningen för jag hade ont innan. Har svårt att röra mig normalt nu... Men, det går nog över snart :) 
Mamma, om du oroar dig nu så blir jag arg! Haha.

Idag blev det omelett och kokt majs till middag. Sååååå gott! Älskar majs. Helst ska den ju vara grillad men hade inte direkt lust att ge mig ut i regnet.

Roligt inlägg det blev! Men som sagt så försöker jag bli lite hälsosammare så blir mycket mat- och träningssnack nu!

Har ni några nyttiga recept?




Suddig bild men vafan... Detta åt vi alltså igår :)


Kommentarer
Postat av: mami

Visst känns det lite kul att tänka lite mer hälsosamt vad det är man stoppar i sig - utan att för den delen bli allt för extrem och aldrig "fuska" lite.

Törs man fråga "hur är det med ryggen?"

kram

2012-06-13 @ 10:12:16
Postat av: Elias

Ser ju jättegott ut! MUMS! :-)



Kram!

2012-06-13 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0