The day after.

Igår blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi hade ju bjudit en massa vänner och skulle grilla här hos oss men grillen fungerade inte och sedan ösregnade det HELA DAGEN. Jag blev lite ledsen där ett tag eftersom att jag hade förberett och fixat... Men istället så gick vi till vår kompis och åt "king crab legs". Vad heter det på svenska? Kungskrabba? Haha... Jag hade aldrig ätit det förr men det var riktigt gott, speciellt om man doppade det i "smörsåsen" de hade gjort. Mmmm!

Det blev trots allt en fin kväll! Två av våra vänner gav mig en jättefin present... Två burkar med Rekorderlig Cider! Jag tyckte att det var riktigt gulligt gjort. Tydligen så finns det någon spritaffär med "speciella" och importerade drycker. 

Till efterätt blev det kladdkaka som jag hade bakat. Alla älskade den! 

En kompis försökte sig på att dansa "små grodorna" och alla skrattade ihjäl sig... Lite kul också när folk började sjunga HEJA SVERIGE! Hahaha :) 

















Kommentarer
Postat av: mami

Ni verkar ha haft en rolig kväll och njutit av kungskrabba (det har jag aldrig smakat, var det gott?) och din fina tårta.

Kramar :)

2012-06-24 @ 12:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0