Softball sunday.

Igår var det softball som alla andra söndagar. Det är faktiskt riktigt roligt att titta på när tjejerna och grabbarna spelar! Jag har aldrig sett min kille sporta förut så det är kul att se hur han spelar. Han är grym!

Det blev lite roliga bilder på när han sprang, som denna:



Efter matchen som de tyvärr förlorade så satt vi i solen ett tag innan det var dags för oss att åka hem, fixa oss lite snabbt och sen gå på en personalfest. Vi hade en rolig kväll och jag lärde känna många nya, fina människor. Visst blir det alltid en speciell kväll när folk dricker... Folk säger/gör så roliga saker då haha!
Blev inget rejält supande för min del utan jag höll mig till Baileys :)










Kommentarer
Postat av: Elias

Är det ungefär som brännboll? Hehe.



Älskar när du lägger upp bilder.



Det som kanske är vardag för dig är jättekul för mig att se. :-)



Kram, älskade sis. <3

2012-06-05 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0