Preem You Owe Me One.

Ikväll ska vi till en klubb eftersom att DJ Premier är där och spelar ikväll! Min kille har haft ett samarbete med honom och de råkar alltid se varandra på olika platser i världen... Jag har dock aldrig träffat honom så det ska bli kul.

DJ Premier är en amerikansk hip hop producent och räknas som en av de bästa genom tiderna! Han har bland annat jobbat med Christina Aguilera, Jay Z, Alicia Keys, Biggie, Nas och Common. 
Alla som kan något om hip hop vet vem han är och min fina har alltså använt sig av hans beats. Det var dock flera år sen... Kanske något som bör uppdateras? Vi får väl se!

Här kan ni lyssna på de låtar som min kille har spelat in:
Preem You Owe Me one.


Killen och DJ Premier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0