Plans.

Idag måste jag fixa allt inför imorgon, i alla fall det mesta. Jag ska köpa plasttallrikar och sånna grejer, frukt, dricka och allt annat man kan tänkas behöva. Som tur är så tar ju folk med sig egen mat, haha!

Jag hade tänkt baka en tårta men blir så jobbigt så jag ska göra kladdkaka! Ska nog baka det där honung- och ölbrödet med... Vi får se! Jag hoppas verkligen att solen skiner imorgon, vill inte ha något jäkla regn!

Förutom det så måste jag städa lite! Det känns som att jag har hur mycket som helst att göra men så blir det ju när man ska ha gäster, haha.

Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: mami

Ha en riktigt skön midsommar :)

2012-06-22 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0