National day.

Det är inte onsdag här än men det är det i Sverige, vilket innebär att det är Sveriges nationaldag! Jag brukar inte bry mig men nu när jag är här så skulle jag vilja äta något svenskt hahah...

Men den 6e juni betyder något helt annat för mig. Den 6e juni för 3 år sedan så lämnade min farmor denna jord ♥ Hon var väldigt gammal men det spelar ingen roll, blev lika ledsen ändå. Hon var den sista som var kvar av mina mor- och farföräldrar och jag tror också att det är därför jag blev så ledsen. Vi hade ingen bra kontakt eftersom att hon inte talade svenska och jag kan inte hålla ett samtal på arabiska... Jag har alltid varit ledsen över det och kände att det var synd att vi inte hann lära känna varandra bättre. 

Idag ska jag skänka en extra tanke till henne och alla andra i min närhet som har gått bort. 

Men jag hoppas att alla ni får en trevlig dag och att ni iallafall äter någon svensk bakelse... För min skull!!




En extra stor kram till pappa idag ♥


RIP Teta ♥



Kommentarer
Postat av: mami

Den här bilden tar mig tillbaka till den dagen bilden togs ute i Sörsjön. Min underbara söta Emilia!

Vad fint av dig att tänka på Teta idag.

Pappa hälsar tillbaka med en stor kram till dig :)

2012-06-06 @ 13:41:20
Postat av: Sumana

Det blir nog ingen bakelse, men kanske en fruktsallad senare ikväll, kan tänka på dig då eftersom jag vet att det är en favorit.

2012-06-06 @ 17:11:26
Postat av: Amanda

Så himla söt bild :D

2012-06-07 @ 18:29:15
URL: http://studentamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0