myspys.

Jag saknar att ha FREDAGSMYS med familjen. Sitta i soffan och glo på någon film eller liknande och äta chips och godis tills man spyr, lite läsk på det och så har vi bästa receptet för FETMA och HJÄRTATTACK. Men guuuuu' så mysipysigt det är! Haha...

Blir inte samma sak här borta men ikväll ska jag iallafall laga en kycklingpaj med curry och till efterätt blir det kladdkaka. Mums!

Skickar massor av kramar till min familj idag!



Dessa små sötungar älskar att ha fredagsmys, det vet jag! ♥

Kommentarer
Postat av: samir

Tack Emilia. Precis så där går det till:-)

2012-06-02 @ 12:00:45
Postat av: Amandus

fredagsmys is the shit :D

2012-06-03 @ 21:54:21
URL: http://studentamanda.blogg.se/
Postat av: mami

Massor av kramar från Smedby :)

2012-06-04 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0