Musslor.

Sen jag flyttade hit till Vancouver så har jag inte bara lärt mig mycket om världen utan också om mig själv. Jag har testat nya saker och lagat en hel del mat som jag inte har gjort tidigare.
När man bodde hemma så hann ju alltid föräldarna före när det gäller maten haha... Men nu är det upp till mig!

Igår köpte killen med sig musslor hem. Jag äter ju inte sådant men han var sugen! Jag tycker att det är lite läskigt när maten lever, så jag använde plasthandskar haha...

Letade upp lite recept på internet och skrek till så fort musslan rörde sig hahahah. Men vet ni vad? Jag lyckades! Killen gillade maten och åt med god aptit. Så stolt över mig själv!  
Medan jag stod där och pillade på dessa levande varelser så sa jag: "I must really love you since I'm doing this for you right now". Hahah!



Kommentarer
Postat av: Elias

Du är så duktig, sis! Du har växt otroligt mycket sedan du flyttade. Jag är stolt över dig. <3

2012-06-26 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0