Midsommar.

Hmm, idag kanske man inte var så nyttig... Jag har iallafall inte tränat, förutom några "ben-lyft". Till middag blev det hemmagjord pizza, inte världens onyttigaste men inte så bra att äta så mycket bröd. 

Förutom det så har vi bestämt att vi ska fira midsommar här hos oss :) Vi har bjudit in några vänner och tänkte grilla. Får hoppas att vädret är fint och att inga grannar hinner före... Hahah!
Men nu vill jag ha lite tips på typiska midsommargrejer... Mat, sånger, lek? Tell me! 
Det ska bli riktigt kul iallafall! 

Jag ska nog göra en jordgubbstårta till efterätt om jag hittar några goda jordgubbar :) 

Ge mig tips nu!



Kommentarer
Postat av: David

Absolut Vodka!

Svenska Flaggor!

Och förhoppningsvis kvartsfinal på tv med Sverige!



2012-06-14 @ 10:53:41
Postat av: Birgitta

Sill, potatis, nubbe, jordgubbar. Dans kring din egen gjorda midsommmarstång, små grodorna etc.



Kramar

2012-06-14 @ 12:12:54
Postat av: Sumana

Vi brukar ju spela kubb och sånt, men det är kanske lite svårt att få tag på. (Om man inte hittar på någon egen variant)



Annars kanske en tipspromenad skulle vara en kul grej? Med frågor som handlar om Sverige.



Om det finns blommor att få tag på så skulle du kunna göra midsommarkransar att ha i håret. Blir kanske dyrt att köpa blommor, men om det finns någon park i närheten...;)

2012-06-18 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0