Let's do it!

Idag är det måndag (duh) och en start på något nytt. Mamma och jag har pratat om hur vi vill förändra våra kroppar litegrann genom träning och kost. Hon har redan varit duktig och varit ute och gått, trots sitt onda knä!

Jag sitter just nu och kollar på Sverige - Ukraina men så fort matchen är slut så ska jag träna lite här hemma. Det blir nog en liten promenad senare idag! Tyvärr har jag inga bra gå-skor men det blir nog bra ändå. 

Mamma, nu kör vi! Nu ska vi nå våra mål!

För mig så handlar det inte så mycket om kosten utan mer om att jag måste RÖRA PÅ MIG. Det gäller bara att börja och verkligen sätta igång!



Kommentarer
Postat av: Elias

Du och mamma fixar det här! Ni fixar allt, mina fina älsklingar. :-) <3

2012-06-12 @ 00:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0