Kale.

Det blev visst ingen softball idag. Det är fars dag här så folk ville helt enkelt inte spela. Istället så sitter vi här och kollar på basket. Go OKC!

Vi har ätit soppan som jag gjorde igår, den blev riktigt god! I den fanns bland annat potatis, majs, paprika, rädisor, kronärtskocka och korv. Mmmm! 
Jag brukar inte vara ett så stort fan av soppor men eftersom att det är jag som lagar dem så stoppar jag ju bara i sånt som jag gillar ;) Smart va? Haha...

Killen har gjort grönkålschips! Har ni hört talas om det förut? Det är väldigt populärt om man äter RAW food. Du lägger helt enkelt bladen (mindre bitar) på en plåt, häller över lite olja och kryddar och sen in i ugnen en stund tills de blir krispiga. Första tuggan är sådär men sen blir det godare och godare, smakar ungefär som potatischips faktiskt haha. 

Nu ska vi fortsätta att kolla på matchen, jag hoppas att Oklahoma tar hem hela skiten! 




Snodde bilden från google.



Kommentarer
Postat av: mami

Grönkålschips var något nytt för mig - det låter nyttigt!

kram

2012-06-18 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0