Jobb och paket.

Tack för era tips gällande midsommar! Jag ska definitivt se Sverige ifall de spelar! Men det blir ju tidigt på dagen hos oss :) 

Idag har jag varit och jobbat sen tidigt imorse. Vi var på två olika locations och fotade och efter det hade fotografen några ärenden. Det var riktigt kul och tycker att han är rolig att jobba med! Men nu är jag äntligen hemma och ska strax äta pizza från igår! Mums!

När jag kom hem så hittade jag en AVI som tydligen lämnades av den 6e juni... Vem är det som har skickat något?! Haha, så spännande! Tyvärr ligger stället en bit bort så jag får gå dit imorgon. 
Jag vet att mamma planerar att skicka lite saker men det ska hon inte göra förrän imorgon eller så... Nu är jag jättenyfiken ska ni veta!

Hur har er torsdag varit? 




En bild från när jag bakade pizza för ett bra tag sedan :)

Kommentarer
Postat av: mami

Vad kul att du fått jobba igen med honom

Spännande att hämta ut paket som man inget vet om :) Vi skickar vårt pkt idag den 15 juni.



kram

2012-06-15 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0