Happy Midsummer!

Hos er är midsommar nästan över men hos oss har den knappt börjat. Jag har lite saker att fixa idag som jag glömde bort igår... Sedan måste jag fixa lite i lägenheten. Jag ser fram emot ikväll men igår ringde en granne och sa att grillen inte funkar! What the hell?! 

Jag ringde vaktmästaren och han lät lite irriterad och sa bara att han var medveten om situationen och att någon skulle ta en titt på grillen. Jag frågade NÄR och han sa inom de närmaste dagarna... Men åååhhhh!!!!
Som tur är så har grannen en grill vi kan låna... Men den är ju mycket mindre. Så typiskt att detta skulle hända precis nu!

Nu måste jag ta tag i lite grejer, outfit-bild får ni se senare eller imorgon. Ha en fin kväll!



Kommentarer
Postat av: mami

Jag hoppas att ni till slut fick en trevlig midsommar trots strul med grill och VÄDER.
Många pussar o kramar från oss här hemma <3

2012-06-24 @ 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0