black and white.

Jag var dum och trodde att det skulle vara fint väder på midsommar så jag stack till H&M och köpte lite grejer, bland annat denna klänning. Så fort jag såg den så kändes den så himla "jag". 
Jag äger mest svarta kläder och behöver egentligen lite mer färg men den här är ju iallafall lite vit? Hahah... Storlekarna måste dock vara lite konstiga eller så är det jag som är oproportionerlig, som för övrigt måste vara ett av de konstigaste orden vi har i svenskan.

Jag provade klänningen i S men eftersom att den har en annorlunda form vid bröstet så syntes min BH och det är ju inte så himla snyggt direkt... Så var tvungen att köpa den i XS. Jag tror inte jag har köpt XS sen jag var en mini-unge? Hahaha men jaaa jaa, viktigaste är att kläderna passar... Vem bryr sig egentligen om storleken? 

Om ni har tur så kanske ni får se klänningen på någon dag... Någon varm dag eller nått...

Ursäkta suddiga bilder men min kamerajävel är dum i huvudet!






Kommentarer
Postat av: mami

Det står "Emilia" osynligt präntat på klänningen och den är jättefin!

2012-06-27 @ 10:38:20
Postat av: Elias

Fint, baby sis!

2012-06-30 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0