Whistler.

I förra inlägget så skrev jag att vi skulle till ett köpcentrum och shoppa men det blev aldrig så... Våra kompisar ringde och sa att vi måste komma till Whistler, de har en suite med två sovrum. Så vi bokade buss direkt och åkte... Allt detta inom en timme, haha. Stressigt men vi hann! 

Whistler är en skidresort och det tog ca 2.5h att åka dit. Det var verkligen jättefint där och vi hade så kul!
Vi bodde i Whistler Village och det såg verkligen ut som en by. Hörde något om att det bara tog 2 år att bygga byn... Vi hade verkligen tur med vädret och njöt rejält! Mat, dryck, promenader, SOL... Verkligen den perfekta helgen!

Det var första gången för både mig och killen och jag tror nog att vi båda vill åka tillbaka typ NU! 

Måste bara berätta vad som hände i söndags också... Vi gick till en farmer's market och kikade runt lite och när vi var påväg mot hotellet så möter vi/går förbi ett par. Kvinnan var blond och mannen bar en vit skjorta och hade svart hår i en hästsvans. Jag tittade inte så noga men min kille sa "Good evening" (även fast det var mitt på dagen) och kvinnan log mot honom... När de sedan går förbi så säger han till mig: "That was Gene Simmons babe!" Han var tvungen att säga det flera gånger innan jag förstod att han inte skojade... Så tittade jag bakåt och såg hästsvansen. Japp, det var Gene! Det roliga var också att vi hade pratat om honom kvällen innan och han har tydligen ett hus i Whistler. Kul att ha varit så nära en av sina idoler!















 

Kommentarer
Postat av: mami

En skön och avkopplande helg är vad alla behöver då och då för att må bra. Hoppas ni får möjlighet att göra om det.
Kram

2012-07-11 @ 11:49:03
Postat av: Elias

Ser riktigt nice ut!

Men hur kom det sig att du inte kände igen Gene då? Han har ju ett rätt distinkt utseende och framförallt en speciell "frisyr", haha.

2012-07-11 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0