Surprise.

Igår var det min älsklings födelsedag och jag hade först fixat så att hans familj i USA skickade en liten videohälsning. Det var en trevlig överraskning för honom! 
Planerna för kvällen var att gå till någon restaurang, trodde han... Istället hade jag och hans vänner planerat en överraskning i en vecka. Vi skulle ut och åka båt! 

I taxin påväg till hamnen så hade han fortfarande ingen aning och jag pratade på om restaurangen samtidigt som jag messade en vän i andra gänget som var påväg dit. Det visade sig sedan att de satt i taxin framför oss! Åh nej... Ville inte att killen skulle se innan vi kom fram! Bilarna stannade precis bredvid varandra på några ställen och jag var tvungen att distrahera min fina hahaha... Så kul!

När vi kom fram så såg vi våra vänner och killen såg ut som ett frågetecken. Men han trodde bara att de skulle äta middag med oss, men nope, vi gick förbi restaurangen och gick till båtuthyrningen. 

Vi lyckades verkligen lura min finaste och han blev så glad! Det var verkligen kul att åka båt och efteråt samlades hela gänget hemma hos några och åt middag. Lyckad dag! Viktigaste var att killen hade en underbar dag och det hade han! 






Kommentarer
Postat av: mami

Vilken fin födelsedag du och hans vänner fixat! Jag blev också glad och lättad när jag såg att ni alla hade flytväst på er.
Ha en fin dag och massor av kramar från oss här hemma.

2012-07-29 @ 11:00:33
Postat av: Elias

Åh, vilken fin present! Så himla fint av dig, Emilia!

Stolt. :-)

2012-07-31 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0