Sunday, bloody Sunday.

Det har varit en riktigt lugn helg för oss. I fredags jobbade jag en stund och sedan var det pizzakväll! Igår tog vi det lugnt hela dagen och idag (söndag) skulle bli en bra dag med en softball match.
Killen älskar att spela softball så han såg verkligen fram emot dagens match! När vi kom dit så var det jättekallt och det har regnat så planen var helt lerig och geggig. Är geggig ens ett ord? Haha anyways...

De började spela och jag satt där och hejade men det dröjde inte länge innan min finaste halkar i leran och tar emot hela sin kroppsvikt med handen... Kul. 
Efter det kunde han inte spela mer och han led verkligen av smärta. Hela dagen har han haft ont och vi har köpt bandage och smärtstillande. Ingenting hjälper... Han har förmodligen fått en stukning i handen/handleden. Fyfan! Jag tycker verkligen synd om honom och jag ser hur ont han har. Jag hoppas att det går över FORT! 

Så ja, det var en fin helg men den fick ett tråkigt avslut. 

Tur att jag är världens bästa tjej som tar hand om honom, vilken lyckost han är hahahah...



På fredag fyller han år! Vad ger man i present?!

Kommentarer
Postat av: Elias

Ajaj. Om det inte går över så bör ni nog kolla upp hos läkaren.

Kram.

2012-07-23 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0