Red bull.

Igår var vi på ett release party för en snubbe som bland annat jobbat med Dr Dre och även vunnit en grammy. Den ni! 
Hans musik var så jääääkla bra och ser faktiskt fram emot att ladda ner låtarna när de är ute. Festen hölls på Red Bulls kontor här i Vancouver och det var open bar, woohoo... Haha! Nej, jag är inte alkoholist men jag ÄLSKAR energidryck och förut drack jag det typ hela tiden men sen slutade jag eftersom att det inte är bra för kroppen och har gått från att kanske dricka minst 5 i månaden till 3 ggr per år. Så igår passade jag på att dricka lite Red Bull... Mmmm! Hahaha :)

Efter det drog vi till vår kompis galleri där en konstnär hade en utställning. Riktigt coola tavlor faktiskt och det är alltid kul när man får träffa hjärnan bakom det hela. 

Idag ska vi till stranden! Det blir min och killens första gång och vi ser fram emot det. Hela kompisgänget ska dit och tydligen ska det vara en av de finaste stränderna här i Vancouver. Dock så är det en nudiststrand men 90% är påklädda iallafall... I hope, haha! Usch, gillar verkligen inte nakna människor och oftast är ju nudister GAMLA också... Inget man vill se direkt.

Men men, jag vill bara soooooooola och njuta!


Det var den här killens release party som vi var på:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha har for mig att vi brukade prata om gamla nudister ibland? Fick en litten deja vu ba. PUZZ

2012-07-14 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0