Meditation.

Det är lördag och jag sitter hemma och tar det lugnt. Killen är med vännerna och övar inför imorgon då de har en spelning på en klubb.

Ibland är det riktigt skönt att vara ensam men ibland är det så jääääääääkla tråkigt. Vad ska man göra liksom? 

För några timmar sedan så låg jag i sängen och tänkte på när jag hade mental träning i skolan. Saknade det lite så jag letade upp en youtube-video... Gud så avslappnande det var! Ni borde testa :) Jag älskar sånt här! Så skönt att bara ligga där och lyssna...



Jag lyssnade på denna och en annan och sedan somnade jag. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det där måste jag också pröva när jag har svårt att sova. Hoppas att allt är bra med dig Enmiljona och många kramar

2012-07-01 @ 09:45:21
Postat av: mami

Jag lyssnade och höll på att falla i sömn. Lite mysko att en röst kan försätta en i ett annat tillstånd

2012-07-02 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0