friday.

Vi har verkligen haft tur med vädret hela veckan. Det är så jäkla varmt, både ute och inne! Det enda jobbiga är när man ska sova och man svettas ihjäl. 
Men jag ska nog ta på mig shortsen snart och gå ut och gå. Jobbar på att få en liten bränna! Haha...

Hittills idag har jag sökt jobb som en dåre. Finns det något tråkigare? Blä. Men behöver verkligen ett jobb eftersom mitt andra bara är ett tim.arbete. 

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, förhoppningsvis något kul! Eller så blir det att sitta ensam och kolla på film... Inte illa det heller! 

Vad har ni haft för er idag?



Häromdagen :)

Kommentarer
Postat av: mami

Hörru, klaga inte på värmen (då kanske den försvinner lika fort som den kom). Här regnar det och regnar och regnar varje dag. Se till och njut och sola (försiktigt förstås).
Kram på dig

2012-07-14 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0