Canada.

Efter en massa tjat från olika håll så har jag nu skaffat denna blogg där jag kommer att uppdatera er om mitt liv i Vancouver, Canada.
För er som inte vet hela historien så är det så att jag ansökte om ett arbetsvisum för bara någon månad sedan och kommer att resa iväg i februari 2012.

Det känns fortfarande helt overkligt och jag kommer antagligen inte att förstå hur stort detta är förrän jag har levt där ett bra tag. Jag lovar att jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, speciellt för din skull mamma! Haha.
Räkna med många bilder iallafall!

Det här känns verkligen rätt i hjärtat då jag behöver ett äventyr just nu och även för att jag är trött på att ha ett långdistansförhållande. Det ska bli helt underbart att få träffa min finaste igen!

Idag kändes som en bra dag att öppna denna blogg då vi precis har hittat en lägenhet! Äntligen. Det ska bli så himla kul verkligen och nu börjar nedräkningen på riktigt! Det är cirka tre veckor kvar och det är mycket som behöver fixas innan.

Jag hoppas att ni följer med på min resa!


Sommaren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0