Vancouver

I'm hereeeeee!
Nu har jag varit här i en vecka men har inte kunnat uppdatera bloggen eftersom jag inte har internet hemma ännu. Det har varit en fantastisk vecka som började med den lååååånga resan hit.

Två timmar till London och sedan ungefär 11 timmar till Vancouver. Det kändes verkligen som en evighet och jag ville bara KOMMA FRAM! Som tur var fanns det masssooor av filmer av välja bland på flyget så jag hade något att göra under tiden.

När jag kom fram så var det först en passkontroll där jag fick visa upp mina papper. Mannen i luckan skickade sedan mig vidare till "The Immigration Room". Kön såg inte ut att vara så lång men det tog hur lång tid som helst och svetten rann för att det var så varmt därinne... När det väl var min tur så fick jag visa upp mina papper igen och svara på lite frågor, det tog inte mer än 5 minuter.
Jag fick ett visum i mitt pass och det kändes så SKÖNT... Äntligen skulle jag få träffa min älskling!
Det var ett fint möte och jag hade saknat honom så himla mycket. Vi tog tåget hem till vår lägenhet and I love it! Jag gillar verkligen lägenheten och läget. Mitt i stan och nära till allt!

Under veckan har jag träffat många av hans vänner och ätit en hel del steak... Yum!

Jag gillar Vancouver och förhoppningsvis kommer jag att älska den här staden snart!

Jag hoppas att allt är bra med er! Kommentera gärna och berätta vad jag har missat.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Roxana

Skönt att höra att det gick bra med resan! I'm rooting for you over here. Det kommer gå superbra för dig och det är superhärligt att höra att du redan tycker om det.



Bilder bilder bilder måste du lägga upp! Men förstår att det kommer sen när du har internet hemma ;)



Love!

2012-02-21 @ 08:03:01
Postat av: mami

Hej habibti Emilia, vad roligt det var att läsa bloggen och att du trivs så bra och älskar lägenheten. Det är ju jätteviktigt att trivas med boendet. Jag är så himla glad för er två och ser bara roliga och underbara saker i kristallkulan. Puss o kram!

2012-02-21 @ 11:03:55
Postat av: Amanda

Låter nice Emiliano! Hoppas på mycket uppdatering nu + bilder här och på fejjan :D hehe! Puss

2012-02-21 @ 16:24:52
URL: http://studentamanda.blogg.se/
Postat av: cZat

2012-02-28 @ 20:10:07
Postat av: Zcat

Vad kuuul hjärtat!

Du får uppdatera meeeer. Hoppas du har det grymt! Hälsa <3

2012-02-28 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0