Tårta & Avsked

Idag tog jag med en hembakad tårta till jobbet och sa hej då till de arbetskamraterna som jobbade idag. Det kändes ganska konstigt måste jag säga eftersom att jag har jobbat där sedan i maj 2011... 

När jag kom hem så var det dags att säga hej då till en av mina bröder och hans fina son som bara är 13 månader gammal. Jag trodde att jag skulle kunna hindra tårarna från att rinna men det gick helt enkelt inte! Jag kunde inte sluta gråta och det var ett jobbigt avsked. Det känns helt sjukt att lillen kommer att vara runt 2 år när vi ses... Han kanske till och med kan säga några ord! Usch, vill inte ens tänka på att jag inte kommer att få pussa på hans mjuka kinder på så himla länge.

Det blir många avsked den här helgen. Idag ska jag även säga hej då till några vänner och imorgon blir det avskedsfest. Men, fest är inte riktigt ett passande ord. Det kommer att bli jobbigt men det är dags för mig att åka på ett äventyr och uppleva något annat än Sverige.

Vi hörs snart igen!

En "gammal" bild på min bror och hans lille son! Mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0