Snart dags...

Nu har jag packat väskorna, fixat det sista och sagt hej då till alla mina nära och kära.
Imorgon vid 6-tiden tar vi bilen till Arlanda... Det är så nära nu! Jag ser inte fram emot den långa flygresan men just nu känner jag att jag bara vill VARA DÄR. Jag orkar inte vänta mer!

Jag är nervös men oerhört motiverad och taggad. Det här ska bli en riktigt rolig resa och ett stort äventyr. Jag kommer att sakna alla här men kommer även att lära känna massor av nya människor och samla på mig en massa erfarenheter.

Tack alla fina för ert stöd! Ni är bäst.

Jag ska försöka uppdatera så fort jag kan när jag har kommit fram men kommer inte ha tillgång till internet direkt...
Anyways, vi hörs i Caaaaaanaaadaaa! 


KRAM! ♥

Kommentarer
Postat av: mami

Det kändes så tomt att åka hem utan dig. Jag vet att du längtat efter den här dagen och jag vet också att du kommer att få det jättebra där borta i Kanada med Hash. Men gud vad jag saknar dig redan <3 Älskar dig

2012-02-14 @ 13:46:23
Postat av: David

Saknar dig också. Lycka till med allt!

2012-02-15 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0