Work.

Idag var det min andra intro-dag på jobbet. Det gick bra och jag lär mig mer och mer men det är tufft! Det tror man inte när man går till en restaurang, men värdinnorna har en hel del jobb att göra. 

Jag känner inte alla än och kan typ inga namn hahaha, men de jag har pratat med har varit trevliga så det är ju bra. Blir nog roligare med tiden dock när man kan allt och är bekväm. 
Nu kan jag iallafall vika servetter så som de gör på restaurang haha :) 

Restaurangen ligger på en ö som heter Granville Island. Populärt turistmål och det var även där vi hyrde en båt på killens födelsedag. Fin miljö och det är alltid mycket folk där!

Jag kan berätta mer när jag har varit där ett tag. Tränas bara just nu så man vet aldrig vad som kan hända!




Kommentarer
Postat av: mami

Förstår mkt väl att det är tufft i början på ngt helt nytt. Allt måste få ta sin tid att lära nya rutiner och att jobba med helt nya saker. Gör ditt bästa så fixar du det här galant! Kram

2012-08-07 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0