Photoshoot.

Tack för era fina ord! Saknar er alla!

Idag har jag en photoshoot med en tjej som pluggar foto. Jag ska först till en kompis som jobbar på MAC och bli sminkad och sedan ska vi till stranden och fota lite :) Det ska bli kul! 
Tyvärr så är min kamera fortfarande trasig så det blir inga backstage bilder men jag lovar att publicera de andra bilderna när de är redo!
Jag hoppas att det kommer att gå bra, det blir ju vad man gör det till haha... 

Imorgon väntar ännu en jobbdag dock så det blir inte så sent ikväll :)

Vad har ni haft för er? Kram!


Jättegammal bild på mig som Annika Marklund har tagit.



Kommentarer
Postat av: mami

Ser fram mot dina nya foton - på det här fotot är du ursnygg!
Love u

2012-08-19 @ 00:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0