Ice cream cake.

Grattis till min bror David som fyller 35 idag! ♥


Hur mår ni? Jag mår bara bra iallafall. Igår firade vi en vän och åt "Donairs" som de kallar dem här, alltså typ kebab.  Svensk kebab är dock MYCKET godare. Mmm.... Saknar kebabtallrik/pizza litegrann.

Sedan åt vi TVÅ glasstårtor. Vet inte riktigt hur populära de är i Sverige? Har aldrig ätit sådana glasstårtor förut, men de var goda! 

Idag ska jag till ett annat jobb och de ska visa mig runt och lite sånt. Kan bli så att jag väljer detta jobb istället för det andra... Detta ställe ligger 2 min från mig medan det tar 30 min med buss att åka till det andra. Haha, ganska lätt val... Vi får se vad jag tycker senare ikväll!




Målade mina naglar igår... I like pandas.

 

Kommentarer
Postat av: mami

Vilka söta pandor! Förstår att du var tvungen att vara stadig på handen. Good luck med det andra jobbet! Puss o kram

2012-08-10 @ 21:20:13
Postat av: Elias

Ja, säger som mamma - vilka fina pandor! Du är jätteduktig, älskade sis. :-D

<3

2012-08-11 @ 14:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0