Hostess.

Det blir nog ingen pride-festival för mig, för jag ska nämligen provjobba imorgon! Var på intervju igår och de behövde folk rätt så snabbt. Jag ska alltså jobba som värdinna på en restaurang, dvs ta emot gästerna och bokningar och liknande. Vi får väl se hur träningen går! Jag är lite nervös men det ska nog gå bra.
De vill ha lite somrig klädsel så jag ska ut idag och se ifall jag kan hitta något... Jag äger ju ingenting "tjejigt" direkt. 

Idag ska vi även till en kompis och grilla och sedan titta på fyrverkerierna. Älskar det! Vet inte riktigt varför? Antar att det är hela stämningen och att jag alltid tänker på karnivalen Norrköping hade när jag var liten. Augustifesten som Norrköping har nu är inte lika rolig... 

Väntar även på att få höra från några andra jobb som jag var på intervju hos. Skulle ju vara bra med mer än ett jobb :) 

Hoppas att ni i Sverige har haft en fin lördag!



Bild från när vi åkte båt på killens födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Elias

Åh, vad kul om du får jobb! Lycka till, älskade sis. :-)

2012-08-05 @ 01:36:26
Postat av: Amandus

åhh vad kul emiliano :D lycka till! Det kommer säkert gå galant! Fin bild också by the way. PUSS / amanda och storasyster

2012-08-06 @ 20:49:25
URL: http://studentamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0