Dark Knight.

Igår firade jag och min älskling två år! Tiden går så himla fort. Vi stack till en biograf och såg läderlappen. Riktigt bra film med coola effekter men tyckte ändå inte att den var så bra som alla säger. Man förstod rätt så snabbt vad som skulle hända... Men, jag tycker att ni ska se den ändå! 

Biograferna här är lite annorlunda... Här måste man betala extra om man vill boka en sittplats och om man inte har gjort det så måste man vara där ett bra tag innan filmen börjar. Vi var 30 min tidiga och jag trodde att vi skulle vara bland de första att sätta sig. Men nope, när vi kom dit så fick vi inte ens gå in i salongen utan vi fick gå bakom hörnet och KÖA. Det har jag aldrig varit med om innan, kändes som att vi skulle på en konsert eller nått. 

Det slutade med att vi fick helt ok platser ändå men vafan... Varför kan de inte göra som oss i Sverige? Varför ska man behöva betala extra för allt? Om en vanlig biljett kostar $12 här och man vill se den i 3d och boka plats... Då får man betala $20-$25. Helt sjukt enligt mig!



Två år!!!!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbar på vittra skolan inne i stan som frita personal :)

2012-08-08 @ 22:47:59
URL: http://studentamanda.devote.se
Postat av: Elias

Haha, så sjukt system!

Så, vadå, är det som på SJ? Att om man kör en icke-specificerad plats så kan någon komma och säga:

"Ehrm, ursäkta, detta är min plats" och så riskerar man att bli utan sittplats öht? Vilket betyder att man får stå i trappan, eller?

Hur fan tänker dom? Idiots. Haha.

2012-08-09 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0