6 months.

Meeeeeeen... Vet ni vad jag kom på idag? Igår var det exakt 6 månader sedan jag kom hit. Fy tusan vad snabbt tiden går!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir nästan rädd. 
Men GRATTIS till mig och min fina som bott ihop så länge och fortfarande är kära hahahah :) 

Igår hade jag även mitt andra intro-pass och det gick bra! Några fel här och där men inget som inte kunde fixas eller tränas på! Man lär sig ju mer och mer med tiden och jag fick även mitt schema! Så jag jobbar tre kvällar och en dag i veckan :) Även under helgen så hoppas att det blir mycket dricks....... Vi får typ 0,5% av servitriserna.

Idag måste jag betala en dum räkning så jag ska snart gå till banken och se ifall de kan hjälpa mig. Vill betala med mitt svenska kort så jag hoppas att jag kan göra det! 

Vad har ni haft för er idag? 



Kommentarer
Postat av: mami

Vad roligt att du har fått ett jobb! Ja, tiden bara rinner iväg allt för fort så det gäller att spendera den på ett sätt som man mår bra av.
Puss & kram

2012-08-16 @ 12:51:45
Postat av: Birgitta

Javisst går tiden fort, fattar inte att du redan varit där så länge. Jag instämmer, Grattis till er båda två.
Så jättekul med arbetet, det kommer säkert att gå jättebra. Fel gör man alltid i början och det är av felen man lär sig också, så lycka till med nya jobbet. Hoppas det funkade att betala med ditt svenska kort.
Många kramar från mig. Haha Sune sänder en kram också

2012-08-16 @ 20:48:33
Postat av: Elias

Känns så konstigt att det var över ett halvår sedan jag träffade dig. Overkligt, nästan.

Saknar dig, älskade baby sis!

Jag är så glad och stolt över att du tog steget och vågade åka till Kanada.

Kraaam. <3

2012-08-16 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0